Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

"Βαφτίσια" στα σχολεία - Εξιλέωση

Το Υπουργείο Παιδείας θα εκδώσει εγκύκλιο σε λίγο, προτείνοντας να "βαφτίζονται" τα σχολεία με ονόματα διαπρεπών Ελλήνων της περιοχής που εδρεύουν. "Οι αριθμοί ταιριάζουν σε κελιά φυλακών" άρα ας ονοματίσουμε τις σχολικές μονάδες με ονόματα προσωπικοτήτων της Ιστορίας. Η εγκύκλιος θα συνοδεύεται και από διδακτικές οδηγίες για το πώς οι μαθητές θα γνωρίσουν την ιστορία της συγκεκριμένης προσωπικότητας και κατ' επέκταση του τόπου τους.
Ενδιαφέρουσα ιδέα ακούγεται. Κάποια σχολεία μεμονωμένα και κυρίως Λύκεια το έχουν εφαρμόσει ήδη. Λέτε να κάνει τους μαθητές μας να ενδιαφερθούν περισσότερο για το σχολείο και να δημιουργήσει κίνητρα και μεγαλύτερο κέφι για μάθηση;;
Στο άλλο θέμα τώρα.
Ναι, είδα την ταινία ΕΞΙΛΕΩΣΗ (Atonement) και μου άρεσε πάρα πολύ. Παρά το γεγονός ότι την είδα στην περιορισμένη οθόνη του υπολογιστή μου, από την -όχι και τόσο άνετη για κάτι τέτοιο- καρέκλα μου, γοητεύτηκα και καθηλώθηκα από το τι μπορεί ένα ψέμα να κάνει. Δυστυχώς εδώ δεν ταιριάζει το "κανένα ψέμα δεν προφταίνει να γεράσει". Δε λέω περισσότερα, για να μην αποκαλύψω την υπόθεση.
Φανταστείτε να την έβλεπα και σε μεγάλη οθόνη!
'Οσο για τις κριτικές των ειδικών το Αθηνόραμα την "ψιλοθάβει" και ο Δανίκας την προηγούμενη Πέμπτη στα Νέα, την εκθείαζε. Οπότε μη βασίζεστε και πολύ σ' αυτά, δείτε υπόθεση, συγγραφέα, σκηνοθέτη, πρωταγωνιστές και χαλαρώστε για ένα δίωρο από τις απαιτητικές εργασίες. Η Κίρα Νάιτλη είναι κούκλα, η Βανέσα Ρεντγκρέιβ για όσο παίζει, απλώς θεά.
Καλή διασκέδαση!

5 σχόλια:

ΚΡΕΜΜΥΔΙΩΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ είπε...

Για να μη μείνεις παραπονεμένη, θα κάνω διπλό σχόλιο:
Σχετικά με τα βαφτίσια, τι γίνεται στην περίπτωση που η περιοχή έχει πολλούς ήρωες και τι είδους ανδραγαθήματα μετράνε;
Σχετικά με την ταινία, δεν μπορώ να σχολιάσω γιατί έκανα ήδη το διπλό μου σχόλιο.

Christos είπε...

Μία απορία έχω, Έλενα!
Πώς βλέπεις την ταινία στην οθόνη του υπολογιστή σου πριν καλά - καλά προλάβει να βγει στο σινεμά;
Εκτός αν προβλέπεις το τέλος του κόσμου και κρατάς "αντίγραφα ασφαλείας" στον υπολογιστή σου! Οπότε ξέρουμε που θα βρούμε την ταινία!
Πάντως αν εξαρτιόταν από μένα ύστερα απ' αυτή την ενέργεια θα σου έδινα την πιστοποίηση! Αυτό δείχνει ότι έχεις γίνει εξπέρ στο hacking... στους υπολογιστές ήθελα να πω!

Elena Elliniadou είπε...

Δεν μπορώ να αποκαλύψω τις πηγές μου! Ούτε να πω αν εγώ το "κατέβασα" ή μου την "κατέβασαν". Αν πάντως την θες στην αντιγράφω ευχαρίστως.

angeliki είπε...

Επειδή έχω και γώ την ίδια απορία με το Χρίστο και λόγω κρύου και το σπουδαιότερο λόγω έλειψης χρόνου ένεκα "εργασιών", πολύ θάθελα να την δώ και εγώ στην οθόνη του υπολογιστή μου. Φιλενάδα Έλενα, μάθε μας το κόλπο!!

angeliki είπε...

Επειδή έχω και γώ την ίδια απορία με το Χρίστο και λόγω κρύου και το σπουδαιότερο λόγω έλειψης χρόνου ένεκα "εργασιών", πολύ θάθελα να την δώ και εγώ στην οθόνη του υπολογιστή μου. Φιλενάδα Έλενα, μάθε μας το κόλπο!!