Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

Χρηματιστήριο "Αξιών"...

Σήμερα θα σας μιλήσω για το χρηματιστήριο αξιών. Όλα τα πράγματα στην εποχή μας έχουν κάποια αξία. Άλλα λιγότερη, άλλα περισσότερη. Ανάλογα σε τι την αποτιμά κανείς. Άλλος σε χρήμα, άλλος σε δόξα (αν και ποτέ κανείς, όπως λέγεται, δεν μίσησε το πρώτο), άλλος σε δείκτες χρηματιστηρίου που ανεβαίνουν... ή κατεβαίνουν, ανάλογα με την "εκτίμηση". Επειδή σε προηγούμενο post μου μίλησα για τη δική μου εκτίμηση, αυτή τη φορά μιλούν οι άλλοι για τις δικές τους "εκτιμήσεις". Το παρόν μήνυμα έχει σκοπό:
1) να ευχαριστήσει όλους αυτούς που μου δείχνουν τη συμπάθειά τους, με τον τρόπο τους.
2) είναι άλλη μια προσπάθεια, πιο ξεδιάντροπη αυτή τη φορά, ομολογώ, να σας πείσω να ανεβάσετε τις εργασίες σας στο site σας...
3) συνεχίστε να με "συμπαθείτε", γιατί μ' αρέσει να σπάω τα ρεκόρ μου...! :)
ΥΓ. φιλάκια στους 29 αναγνώστες μου που με επισκέφτηκαν προχτές στις 27/2.

Δεν υπάρχουν σχόλια: