Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Η μέρα ενός ώριμου; δασκάλου

Μια και πολλά γράφονται κι ακόμα περισσότερα ακούγονται θα σας παραθέσω εν είδη εισαγωγής στοιχείων σε βάση δεδομένων τη σημερινή(;) μου μέρα. Την ιδέα την πήρα από ένα πρωτάρη δάσκαλο που δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στην επαγγελματική ζωή του.
Σηκώνομαι
Πάω τα παιδιά σχολείο
και μετά ταξιδεύω 1 ώρα τουλάχιστον για να πάω στη δουλειά μου
6 ώρες μάθημα
επιστροφή άλλη μια ώρα
Φαΐ
Ξεκούραση 1/2 ώρας
Διάβασμα με τα παιδιά 2-3 ώρες (δίδυμα 2ας δημοτικού και όχι βλάκες)
Δείπνο
9.00 πέφτουν για ύπνο
1.00 Πέφτω για ύπνο

Άρα μου μένουν 4 ώρες (είμαι multitasking και γι΄αυτό τα 4 τελευταία χρόνια υποστηρίζω το εαυτό μου χημικά, αντιυπερτασικά)
Πρέπει να είμαι καλός
Πατέρας
Σύζυγος
Επαγγελματίας
Επιστήμονας

Εσείς σε ποια αξιολογική σειρά θα τα βάζατε;


Βλέπετε ειρήσθω εν παρόδω ξέχασα το



Σωτήρη



Δύσκολα θα τσιμπούσα στο "The bonfires of the vanities"



Υ.Γ. Απέκλεισα στην απαρίθμηση μια σειρά δραστηριοτήτων που "απεργάζομαι" γιατί τις θεωρώ σημαντικές και εθελοντικές όπως τη συμμετοχή μου σε ηλεκτρονικές κοινότητες και δίκτυα.

1 σχόλιο:

Christos είπε...

Και σ' αυτήν την ανάρτηση, φίλε sterzidi, έχουν πολύ ενδιαφέρον τα λόγια του συναδέλφου από το Σακραμέντο, αλλά και τα σχόλια των υπολοίπων δασκάλων. Σαν να ακούω Έλληνες δασκάλους!
Τελικά το επάγγελμα μας διαμορφώνει!